Tisdag 9/10

Hej på er!!!

 

Vet ni det är mindre än två veckor kvar nu tills jag får kalla mig själv vuxen ;) ska jag vara ärlig är jag lite rädd! Det jag längtar mest till är mitt körkort och det är inte alls långt kvar nu ju. 

 

Idag har det varit skola som vanligt efter det åkte jag och Johanna och köpte present till kära Anna. Sedan efter det blev det plugg han med nästan ett helt svenska tal och en text till. Kollar just nu på Svenska Hollywood fruar som är så sjukt roligt. Innan det kollade jag på ung och bortskämd och Kilian är ju så sjukt söt och underbart skön!!! haha! (detta låt som värsta fjortis inlägget haha)

Igår blev det skola och sedan överraskning för Anna som fyllde 18 år igår. 

Imorgon blir det körlektion på morgonen och sedan skola och efter det plugg. 

Torsdag skola som vanligt och plugg på kvällen.

Fredag blir det skola och sedan fest för Anna. 

Lördag plugg på dagen och teater på kvällen med Agnes och Rebecka. 

Söndag jobb och plugg. 

För övrig är allt bra och det rullar på massor saker händer just nu och det är en av andledningarna till mitt dåliga bloggande. 

Får se hur det blir framöver men det lär bli som nu ett inlägg då och då.

 

Ne nu ska jag kolla på tv. 

 

Ha det bra!

 


Kommentarer
Postat av: Josse

Tjoho! Äntligen ett inlägg :D

2012-10-10 @ 13:40:00




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0