rullar på

Livet rullar på som vanligt med några små nyheter. Helgen har än så länge besått av ´kalas för min kusin Theo. Idag har jag haft en slapp dag och pluggat körkorts teori. Imorgon blir det först jobb och sedan LISEBERG.

I veckan har jag varit i skolan, pluggat, varit på körkorts teori, övningskört, risk ettan och försökt njuta av livet.

Veckan som kommer blir det skola, troligtvis start av sista biten av min simlärarutbildning och sedan hoppas jag på något roligt ska hända.

Längtar sjukt mycket till näst nästa helg för då blir det STOCKHOLM hela helgen. Så Göteborg och i Stockholm det är där man kommer hitta mig några helger framåt och det gillar jag!!!

Nu ska jag njuta av kvällen och äta god mat.

Ha det bra. Föresten så är det inte så långt till den stora dagen nu ju :D

XX
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0