Söndagar är så sköna och slappa

Tjenixen alla monster diggare !!!! (nu undrar ni vad som flög i mig säker)

 

Just nu sitter jag och skriver på den jobbigaste uppgiften på länga som heter Min väg till historien. Man ska alltså skriva om händelser i sitt eget liv och runt om som spelat en stor roll för ens historia. Skit svårt!! Innan idag har jag varit och startat igår sim och leken (så nu ska jag lära ännu mera barn simma jätte viktigt ju) och sen blev det en liten tur till stan. 

 

Igår vaknade jag upp i Göteborg (haha det låter som att jag däckat någonstans bara och hamnat där men så var det verkligen inte, det är inte riktigt jag så jag skulle få en chock om det skulle hända). Det blev en dag med min kära kusin. Vi var först på freeprot där jag så fort jag bara gick in vill ut igen det var liksom det sämsta jag varit på. Vist att det var billiga märkeskläder men man fick ingen lust att handla för personalen var jobbiga och det såg ut som en byggarbetsplats och det var skit gamla saker. Jag kunde efter det konstatera att jag hellre går till en riktigt affär med det senaste och köper även om det kosta massor. Jag vill ha lusten att shoppa, trevlig inredning, lagom jobbig personal, det senaste och kvalitén när jag ska köpa något. Efter det tog vi tåget och bussen till Frölunda torgs shopping center. Det var mycket bättre där men dock hittade jag inget mer än en bh från Chantelle. Det var dock lite svårt att hitta där för det var byggt på något konstigt sätt men det blir nog bättre andra gången. Efter det fick jag springa till tåget som skulle ta mig hem. På kvällen åt jag lövbiff och risotto med kantareller och getost (MUMS) och så somnade jag jätte tidigt var så trött. 

 

I förr går var jag först i skolan en väldigt kort dag. Efter det mötte jag upp mamma på stan för att gå och köpa ett par jeans och det blev ett par nudie på yap och sen förstorade jag min älskade klocka. Efter det gick jag med brudarna och köpte tågbiljett till Stockholm. Sedan åkte jag hem och slappa lite och sen åkte jag ner till stan med damerna plus Ericas pojke och åt lite på Matfestivalen. Sen runt nio tog jag tåget ner till Göteborg.

 

Detta är väl vad jag i stort sett har gjort denna helgen. Det har hänt något varje dag och det gillar jag. Men man märket speciellt i morse att man hade haft det bra för jag vaknade av att jag hade sovit jätte hårt. Såååååå skönt! 

 

Älskar underbara drömmar tänk om de kunde bli sanna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

Ne nu ska jag lägga lite tid på historian.

 

XX

Evvis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0