£v£

Hej gott folk!

Idag har jag varit värsta mannen och klippt gräset!! slå det brudar... Sen har jag pluggat lite körkorts teori och ätit godis. Pappa och jag min bror drog till Grahans och köpte massor godis. Resten av kvällen ska jag slappa i mängder.

Igår var det skola på dan och sen for jag hem och då åkte jag och mamma och köpte en ny baddräkt. Senare sen på kvällen blev det latin jam på gymmet med Agnes. Kan säga att man märkte att jag bara har varit på det en gång innan för länge sedan. Kände mig som en person med jätte dålig koordination hade till en början ingen koll på varken fötter och armar men det bättrade sig med tiden. Sedan på kvällen blev det mat och slapp.

Imorgon blir det jobb på morgonen. Sen tänkte jag plugga lite och sen blir det box sen vet jag inte mer.

För övrigt är det mindre än 2 månader tills jag blir 18 :-D

Detta är vad jag kommer på just nu!

ha det bra
evvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0