Imorgon bara 5 veckor kvar eller egentligen 4 "riktiga" veckor kvar

Tisdagen har nu åter igen tagit slut, allt bara flyger iväg. Men men jag är nästan klar med förberedelserna och jag är faktiskt ganska taggad. Idag hade jag sovmorgon till halv 12 och slutade två. Inte helt fel och det är så mina tisdagar kommer se ut nu fram över. Så jag tog en sovmorgon och åt en sen men extremt god frukost. Skippade allt som kallas kalorisnålt och sånt och slog på stort ( tycker sånt är så töntigt ät vad du vill liksom njut yolo liksom ;)). Sedan tog jag bilen till skolan och tillbringade några korta timmar där med men vi gjorde inget vettigt på lektionerna så jag gjorde lite på psykologi inlämningen som ska vara inne på fredag. Känns mest som jag bara skriver och jag vet inte hur jag ska få ihop allt. Efter skolan var jag så sjukt hungrig men orkade inte laga mat så tänkte kolla om Coop hade sushi men så klart inte bara för att jag ville ha det så jag köpte lite annat gott istället för att få i mig lite. Sen slappade jag lite och åkte och handlade lite gott med Anna och sen har jag ätit med familjen och så har jag och Anna slappat. Vi tänkte gå ut som alla andra i vår ålder men Anna skulle jobba imorgon och de andra skulle vara med familjen eller deras pojkvän så vi struntade i det och körde på godiskväll istället. Jag tycker inte Valborg är något speciellt så jag var inte så taggade på det heller känner att jag vill hellre tagga inför alla tusen utgångar som är student veckan och veckan innan.

Imorgon blir det ändrade planer och hela familjen tror jag det blir ska dra till Göteborg för lite shopping. Får se om jag kommer hem med något eller om jag bara är smakråd. Det är lika roligt att hitta saker till andra som sig själv. Tycker det är jätte roligt att gå på stan och hitta kläder till andra dock har vi märkt att låter man mig gå loss i affärerna får man ha den stora plånboken med sig. Eller vad säger du Filiph? Jag hittar jämt så mycket och priserna är väldigt varierande men jag har väldigt lätt att hitta det dyraste i affären. Och det är roligt att hjälpa andra med att hitta sin stil. Så det blir väl en spontan heldag i Götet imorgon antagligen. Ska försöka få lite plugg gjort med om jag får tid över. Sedan ska jag försöka få mamma och de att vi ska äta på min favvo restaurang Palace. Har inte ätit där sedan de renoverade så det skulle vara roligt.

Fick även mitt schema över sommaren idag och det ser ganska bra ut faktiskt.

Ne nu håller jag på att somna så ni får ha det så bra alla där ute som läser detta!( jag har blivit värsta trött på veckorna. Jag är nog totalt utarbetat eller not! Men jag kanske håller på att bli gamla eller så har mina vänners sömn vanor smittat av sig med det låter väldigt otroligt.)

Godnatt

evvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0