Onsdag den tjugofjärde april

Tjolahop!

 

Hur har ni det i regnet? 

 

Jag har idag kommit fram till att det är inte meningen att jag ska cykla till skolan! För när jag cyklar så regnar det alltid när jag ska hem. Har cyklat 2 dagar denna veckan och det har regnat varje dag när jag cyklade hem. Sedan förra året var det samma! Men lite vatten har ju ingen dött av som jag säkert skrivit tidigare. 

 

Idag har jag än så länge bara varit i skolan. Jag sprang typ upp ur sägen imorses för jag trodde jag hade försovit mig så jag fick lite panik och sprang upp och började klä på mig fort. Men sen när jag kommer ur mitt rum ser jag att min bror gick upp med och han börjar tidigare än mig och brukar ofta åka när jag går upp. Så jag kollade på klockan igen och såg att den var halv 8 och jag skulle inte gå upp förens 8. Jag sov så skönt!!!!!! Men det var väl ganska skönt att gå upp i tid så kunde man fixa sig i lugn och ro och även äta en god frukost. Efter en lugn morgon cyklade jag och becka till skolan. Efter skolan for jag hem och sitter nu och pluggar ska senare sen på simmöte och det lär väl ta ett tag. Ska även så fort någon kommer hem med en bil åka ner till stan och hämta min jacka som har kommit. 

 

Imorgon: skola, fixa en uppgift, pass på gymmet

Fredag: skola, lunch på stan med anna, present shopping till Emelie

Lördag: bokade jag ett tidigt morgon pass på gymmet med power, sedan ska jag och mamma leta fotoställen, plugg och sen ska jag och några till fira Emelie lite

Söndag: SOVA!! och göra lite plugg 

 

Ni får ha det så bra!

 

evve

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0