Onsdag

Hej på er!

 

Börjar faktiskt känna mig lite mindre stressad nu över projektet dock ska man nu också göra alla andra tusen inlämningar man har och min fantasi är på noll. Projekter suger typ ur all ork i en men nu när man ser ljuset i tunneln mer och mer så känns det bättre. Hoppas allt är bra med er! Jag själv är väldigt trött och ögonen går typ i kors bara.Igår efter att ha hämtat Agnes och Erica så for vi vidare till Johanna där även Anna och några till var. Efter att vi varit hos Johanna ett par timmar for vi runt halv 12 in mot stan och sedan tog vi plats på husarens dansgolv och så träffade vi massor människor. Det var en lyckad kväll med mycket skratt men jag kunde även konstatera att student festerna som varit på bogrens har nog varit lite roligare fast jag gillar husaren mer på något sätt vet inte varför. Sedan efter ca 4 timmars sömn var jag helt klar vaken och kunde inte sova mer så jag gick upp och duschade och fick även reda på att en av lektionerna var inställda så jag hade bara en lektion. Men jag var så rastlös så jag tog bussen ner till stan och sedan gick jag till skolan för Anna och Rebecka var där. Sen har typ hela dagen bestått av projekt för det ska in idag 00.00 så vi har kört hårt med det idag. Som ni säkert redan fattat så fick jag även min efterlängtade student mössa! Tänk hur många år man har längtat efter att få sin egna. Det är liksom inte alls långt kvar nu! Jag var jätte nöjd med den tog det vanliga i fram med guld text och namn och inriktning och sedan samhällsbandet plus krokad. Sedan i bak tog jag bling bling siffror i guld och insidan av mössa om man viker ner en kant står hela min klass. Det var lite roligt tyckte jag haha! Så nu är det bara 49 dagar kvar eller om man vill se det i veckor exakt 7 veckor! Jag är riktigt taggad och detta ska bli den bästa dagen ever. Resten av kvällen ska jag kolla lite fin puts på rapporten och skriva lite psykologi och jag ska även gå en promenad med Anna. Sedan ska jag sova!

 

Imorgon blir det en hel dag i Göteborg med skolan. Och på Fredag är det skola och sedan ska jag träffa mina underbara brudar. Lördag måste jag plugga som en dåre och sen på Söndag ska jag ha avslutning med sim och leken. 

 

Ha det bra!

evve

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0