Söndag

Hej! 
 
Vad roligt att så många redan har hittat hit idag. Hoppas alla mår bra! Själv mår jag bra dock är jag så sjukt trött. Det är ganska häftigt att det är varmare ute än vad det är innen. Nu är verkligen våren här. 
 
Idag har jag varit och haft simavslutning med alla barnen i simskolan så det har varit full rulle. Efter det tog jag bilen hem och nu har jag gjort lite efterarbete med närvarolappar och så. Nu ska jag göra lite plugg och sedan slappa och kanske träna har inte bestämt mig än. Sedan ska jag och mamma kolla på en sak som jag längre tjatat om ;)  
 
Igår så pluggade jag en hel del men det kändes ändå som att jag inte fick så mycket gjort men men sedan åkte jag runt i bilen lite och på kvällen hamnade jag i soffan. En skön och slapp dag var ganska välbehövligt.
 
Jag vet inte vad jag ska skriva mer om men ni får gärna kommentera med förslag. 
 
Ha det bra
evve
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0