Torsdag

Hejsan!

Det blev en lång skoldag idag för mig var i skolan från åtta till kvart över fem. Hade först en lektion och sedan hål och sedan prov och sen hade jag hål då vi gjorde på projektet och sedan hade jag lektion och sen efter det så har jag och becka suttit med projekt tills nu. Vi är i slutspurten nu så vi kör hårt nu. Är grymt glad för nu har jag bara ett prov och sedan några inlämningar kvar och sen är det studenten. Det är typ bara 8 veckor kvar eller något nu. Men det är grymt skönt att slippa ha massor prov gillar inlämningar mer för de kan man göra i sin egen takt och sitta när man har tid med dem. Resten av kvällen ska jag träna och sedan sätta mig i soffan och kolla på tv för det har inte jag gjort på ett bra tag men innan det ska jag gör lite plugg så jag blir av med lite.

Hoppas ni har det bra! Jag själv tycker att man har blivit lite lugnare och det känns bra. Det känns som man har mer koll på läget och allt känns stabilt för nu har vi fått reda på de sista inlämningarna typ och då kan man börja planera dem. Är sjukt taggad inför stundenten och på tisdag är det bara 50 dagar kvar och det ska firas!! Sport tema är det och jag har fixat skoloutfiten (vi ska vara utklädda) men på kvällen blir det vanliga kläder.


Ha det bra!
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0