Du måste le även om det känns jobbigt

Nu går jag in på mina sista dagar på jobbet. På onsdag är jag nog som många i min ålder arbetslös. Efter det blir det ca 2 veckor ledigt sen har jag två kurser som kör igång som jag kommer underhålla mig med under hösten. Kan även bli så att jag kommer in på ett program och det vore roligt. Just nu sitter jag och fördriver tid pga jag var tvungen att åka buss och den är framme 40 min innan jag börjar vilket är lite segt men jag får stå ut tills på onsdag.

Jag skulle typ kunna göra vad som helst för att få uppleva studenten en gång till. Det var så sjukt och helt underbart. Just nu känner jag mer panik över livet. Vad ska jag göra? Kommer alla försvinna? Vart ska jag ta vägen? Jobb? Plugg? Singel? Förhållande? Det är hemskt jag har verkligen typ panik så jag bara vill lägga mig under täcket och gråta. Hoppas den känslan går över startfält jag har ju ändå lite att göra i höst som ex. Simningen i Skövde och sedan de kurserna jag ska läsa. Alla säger alltid att allt löser sig så jag får väl lita på dem.

Ne nu måste jag äta upp min frukost innan jag börjar.

Ha det bra!

Förresten London var helt underbar och det grymt mkt shopping och upptäckande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0