I väntan på bussen

Det är segt att åka buss och jag fattar inte hur jag klarade av det hela förra sommaren. Denna sommaren får jag i alla fall variera bil med buss.

För övrigt missade jag den tidiga bussen och för att för driva tiden blev det en glass på moster Elins! Det är seriöst farligt att jobba bredvid ett sådan ställe. Jag måste börja komma igång med träningen nu igen känner jag. Jag jobbar så konstiga tider så antingen börjar jag då gymmet inte ens har öppnat eller så slutar jag så att jag inte hinner komma dit förens de stänger. Vi jätte dåliga ursäkter jag vet för man kan ju faktiskt utnyttja naturen. Men jag ska ta tag i det har jag lovat mig själv jag måste komma tillbaka i samma form som veckan innan studenten om inte ännu bättre form.
Sen om ni vill veta en sak till är jag skit hungrig men det var inte det jag skulle säga utan att jag åker till London hur snart som helst!

Ne nu har jag inget mer att skriva så ni får nöja er med detta.


Kram
Evve

Tänk att en trotts en ny tråkig tanke så har man fortfarande en tidigare tanke kvar som inte får en att sluta tänka på det!?


Kommentarer
Postat av: Angie

Att du är kääääär!

Svar: haha vad du gör dina egna tolkningar av allt hela tiden!!!
Evvis

2013-08-08 @ 15:06:36
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0