Jag ska jag ska

Min kusin tycker jag bloggar dåligt men ska jag vara ärlig hinner jag inte. Jobb och fritid är väl det som tar mest tid just nu. Sen vet jag inte vad jag ska skriva om heller.

Men jag mår väl bra och jobbet flyter på. På söndag far jag till London för ett par dagar för att tänka på annat och bara ha det roligt. Så gissa om jag längtar. Något som som känns lite sådär är att om några veckor bara är sommarjobbet över och vad händer då? tror jag ska läsa en fristående kurs jag kom och kanske en till som jag är väldigt nära på att komma in på. Jag vet inte alls i nuläget vad jag vill bli och vad jag vill hålla på med så jag tänkte för att jag inte ska börja klättra på väggarna så kan jag läsa några kurser jag kan ha användning för när jag någon gång kommer starta eget.

Ne Nu måste jag äta och sen ska jag ner till stan en snabbis och sen blir det jobb och efter det blir det grillning med några vänner.

ha det bra!!

evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0