19 december- Vad gillade du bäst som liten med vintern?

Mest av allt tror jag att jag gillade snön. Jag kommer ihåg hur jag åkte pulka och byggde snögrottor och mängder av slalom. Jag var inte alls gammal när jag stod på skidor förförsta gången och varje år nästan från det att min bror föddes har vi åkt skidor runt om i Sverige.Dock har vi inte åkt de 4 senaste åren på grund av att vi åkt på solsemester istället och gjort massor annat. Men i Januari ska jag faktiskt iväg och åka skidor och jag längtar något enormt. Det är lite tråkigt att man msåte vara över 20 i Sverige för att hyra stuga och hotell på skidställen. Hade så gärna åkt till typ åre men det får vänta lite om inte mamma eller pappa hänger på då förstås eller så kanske jag kan få med pappa till österriker eller italien :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0