6 december favorit outfit

Det finns nog två som jag mest av allt använder först och främst för att det är lätt att ta på sig och sköna sen är det väl min stil med så. Så detta är två som man har typ till vardags mest. 

 

Första: svarta jeans med hög midja (jag brukar ha ett par med lite stretch i från tiger of sweden), min randig långärmade gant tröja med krage. Sen till det här har jag antingen mina prime boots eller dt martens utan snörning/ ridskor som jag kallar modellen och sedan en tofs lite högre upp på huvudet. Gärna vita pärlörhängen till och en klocka på armen.

 

Andra: Jeans blåa med oversize mellan benen( jag brukar ha ett par please jeans), sen ett lite stiligare linne under och sedan en ganska figursydd kofta över(kofta brukar jag ha gants marinblåa kofta). Till detta har jag ofta mina primebotts och ett par silvriga örhängen och även här en klocka eller ett armband. 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0