Jag tar mina vänners råd för att få fart på denna blogg lite

Jag kör en nedräkning till jul dock har jag missat fyra dagar nu så jag får väl göra dubbel inlägg ett par dagar eller idag. 
 
1 december- Vad gör du just nu i livet?
2 december- Framtida jobb
3 december- 5 saker du är beroende av
4 december- 5 saker du tycker är mysigt med jul
5 december- Favorit julkalender genom åren
6 december- Favorit outfit
7 december- Det värsta du vet
8 december- Hur gör man mig glad?
9 december- Berätta om 5 saker ingen vet om dig
10 december- Vad äter du helst om du är hungrig?
11 december-Det pinsammaste du vet
12 december- 5 måsten att ha i garderoben 
13 december- Något som stör mig hos en partner
14 december- Det bästa minnet från 2013
15 december- 3 drömmar du just nu har
16 december- 5 saker som måste finnas på julbordet
17 december- Min profilbild på facebook just nu
18 december- 3 favorit recept på något sött
19 december- Vad gillade du bäst som liten med vintern? 
20 december- Det tråkigaste som hänt 2013 
21 december- En app man måste ha i mobilen enligt dig!
22 december- 3 jullåtar som betyder mycket för mig.
23 december- Vad har du för jultraditioner?
24 december- Vad jag tycker om årets julkalender?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0