Julafton 24/12 2013

Oj nu är det redan julafton tänk vad fort tiden går. Allt är förberett och granen är
Klädd och under ligger ett helt hav av julklappar och imorgon blir det ännu mera när resten av släkten kommer. 

Det jag har kvar att skriva om på min lista är vad jag tyckte om årets julkalender. Och jag måste säga att jag tycker den var riktigt bra. Det var hela tiden spänning och man kunde inte sluta titta för då missade man så mycket. Jag vet nu tänker ni fy vad barnslig hon är men saken är den att jag är nog inte den enda över 18 som tittar på det. Sen blir det ingen jul utan julkalendern det är liksom halva grejen. När jag får barn ska jag sitta med dem och kolla varje år. 

GOD JUL PÅ ER ALLA! 

Evve 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0