Julafton var jätte mysigt dock hade man inga riktiga...

Julkänslor men det var mysigt ändå. Mat i mängder och fina julklappar. Jag fick två tröjor från lexionton en kort ärmad och en lång ärmad, en stor skål och två ungsformar från le creuset, en palett, en skinjacka lite tunnare och kortare, present kort och pengar, bestick och lite till. Jag är riktigt nöjd!
 
Juldagen var vi hos mormor och åt ännu mera mat och på kvällen blev det utgång. Dock var det så sjukt mycket folk och det var så trångt så man tröttnade så vi åkte hem runt halv 2. Men det var jätte roligt att träffa massor vänner man inte sett på ett tag. 
 
Ne nu ska jag plugga lite till sen ska jag slänga mig i soffan. 
 
Ha det bra!
evve
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0