Back to school

Imorgon är det nu dags igen för skolan och jag kan väl säga att jag är inte jätte pepp. Som tur är det snart påsklov tror jag och sen är det bara 107 dagar till studenten imorgon.
Idag har jag jobbat och sen slappat och pluggat lite och även varit och tränat. Igår blev det Göteborg igen och då blev det lite shopping dock inte för min del utan Agnes. Sen gick vi mot operan och såg den underbara musikaler chess. Vi var på hur bra humör som helst efter. Den var riktigt bra och jag rekommenderar verkligen att se den om man gillar musikaler. Sedan på kvällen blev det släkt kalas.

Resten av kvällen ska jag slappa framför tv:n.

Ha det bra!
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0