Det eller det

 

Fisk eller Kött- kött är gott men fisk är lite godare ibland speciellt på västkusten

Godis eller Chips -godis är så gott

Sött eller salt -beror helt på vad man är sugen på men sött är lite godare

Båt eller Plan -Älskar havet och vatten och vinden i håret, älskar att flyga med men båt är lite    häftigare och sen när man har båt så kan man inte annat än att älskar det

Hund eller Katt- hundar är mycket sötar och snällare av erfarenhet  

Varmt eller Kallt-
 båda det beror helt på om det är sommar vill jag ha värme och är det vinter vill jag ha snö och kyla skulle inte vilja ha värme året runt det är skönt att frysa ibland

Gucci eller Louis Vuitton- jag tycker LV har lite snyggare saker än G och jag skulle hellre köpa en LV väska än en G väska.

 eller Springa-gå är lite mysigare och skönare men om jag ska träna så blir det springa.

Mac eller PC-
jag själv har en PC men min nästa dator blir mac för jag tycker de verkar så sjukt mycket bättre och jag tycker om att pilla med dem som jag testat.

Blogg eller Instagram- valet var lätt eftersom jag själv inte har instragram

Sexig eller Söt- asså båda är ju inte fel men jag är lite mer en söt människa så jag tycker det passade mer.

Äpple eller Apelsin
- äpple är gott men det är så jobbigt för det är bara vissa sorter som är goda apelsiner är godare.

Fest eller myskväll. – det är roligt att gå ut ibland men jag är nog hellre en person som sätter mig i soffan framför tv med mysigt sällskap och har det mysigt med ljus och godis.

Pepsi eller Cola- båda är goda men jag tror jag hellre dricker cola det är lite godare.

iphone eller Blackberry-
blackberry går ju inte köpa i Sverige och en gång iphone ägare alltid iphone ägare jag är kär i min iphone.

Kaffe eller Te- jag dricker bara kaffe om det är fyra gånger så mycket mjölk som kaffe och sedan massor socker eller smakämne i. Te är super gott men jag vill helst ha ett fruktigt typ skogsbär eller så.

Perfekt eller operfekt- jag tycker inget blir roligt om det blir helt för perfekt tycker det är roligare om något går lite fel eller om något oplanerat händer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0