Fina Evelina

Hallå.
 
Jag fick äran att låna Evelinas blogg för stunden. För er som undrar så är det en utav hennes närmaste vänner som skriver, nämligen Anna.
Jag har lovat att jag inte ska skämma ut Evelina för mycket just nu men för tillfället känner jag för att avslöja alla sjuka saker vi har gjort ihop. Dock ska jag vara snäll.
Evve är en tjej som jag har kommit närmare på senare tid. Vi har upplevt och gjort sjukt roliga saker ihop. Saker som man ska göra i sin ungdom. Hon är allt bra galen den där bruden. Hon får för sig allt möjligt, hon fullkomligt älskar äventyr och delikatesser. Hon vill njuta av livets goda vilket jag vet att hon gör just nu då hon trivs underbart bra i livet trots alla hennes tusen funderingar och tankar. För det gör hon, tänker. Ibland lite för mycket men det är inget man behöver ha i åtanke. Då säger man bara tänk inte så mycket utan kör. Vilket hon har börjat lyssna på just nu.
Evelina är en underbar tjer med ett gudomligt skratt. Hon är sig själv i alla lägen och gör som hon själv vill. Dessutom är hon singel. Ett riktigt kap där.
 
Ha det bra och på återseende.
Puss Evelina.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0