Lite spontant

Gokväll alla människor. Just nu sitter jag på tåget hem. Anna och jag tog en väldigt spontan trip till Göteborg. Vi bestämde oss 40 min innan tåget skulle gå så det blev att duscha och slänga på sig kläder fort. Så nu har jag dragit runt Anna i halva Göteborg och letat efter allt som stod på min önskelista. Det var rent ut sagt Anna idag dom fick hänga efter jobbiga mig som vanligt inte ska till de vanliga ställena utan till alla affärer man aldrig hört talas om. På önskelistan stod en skjorta och en t-shirt. Och det blev det dock blev det ett annat märke på t-shirten än vad jag hade tänkt. Men jag är riktigt nöjd. När vi kommer hem ska vi åka ner till stan och äta på mangos.

Imorgon blir det tillbaka till Göteborg och se på chess med Agnes. Snacka om att jag längtar eller!!!!

Ni får ha en bra fredag!

Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0