Man kan inte göra mer än sitt bästa tänk på det!!

Vilken deppig rubrik det blev dock var det inte riktigt så menat. Man får nog tolka det lite som man vill. Just nu sitter jag och försöker komma på någon idé till en novell. Jag har sämst fantasi verkligen idag! Jag har jätte lätt för att ge andra förslag men jag själv blir aldrig nöjd med dem till mig själv. Jag har skrivit 300 ord suddat och börjat om på nytt ämne men jag vill ha det perfekta som bara för att fantasin och bokstäverna svävar på. Massor andra tankar flödar i huvudet men inte de som jag just nu behöver. Tankar som gör en glad och på bra humör virvlar runt i huvudet på mig kan jag säga. Men vist finns det en liten fundersamhet längst bak. Jag känner mig faktiskt på väldigt bra humör och allt känns faktiskt ganska bra både skolan och kroppen. Dock känns det som att man skjuter upp skolarbetet litet men nu har jag faktiskt börja inse att det inte är så bra utan det är bättre att göra lite för varje dag. Nu är det föresten inte alls långt kvar till studenten heller och sommaren är räddad tack vare att jag var lite modig. Så nu kan man hoppas på en grym sommar och man känner sig lite mer lugn för att ta studenten. Tänk vad lite kan göra för att man ska känna sig lugn och glad. 

 

Ne nu ska jag googla vidare på idéer så ha det bra!

 

evve

 

 

google ♥

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0