Måndag v 8

Hej!

Idag har jag varit så sjukt seg och inte orkat ett skit typ. Jag har orkat allt jag inte skulle behöva göra allt annat än plugg. Jag har i alla fall skrivit lite på novellen och den idéen jag har får duga och sen har jag gjort lite på etnologi. Jag tror jag aldrig har varit så här skoltrött. Jag skulle hellre åka någonstans eller hitta på massor roliga saker med människor man trivs med. Släppa alla tankar som snurrar i huvudet och bara kunna lägga energi på sånt man vill göra. Det är skönt att man har så underbara vänner som kan få en att känna sig på bra humör och förstå hur man tänker och känner. Jag är sämst att tala om känslor och visa känslor men många av mina vänner behöver inte att jag ska säga hur jag känner utan de märker snabbt vad det är jag vill få fram. Men nu är det så att man måste kämpa in i det sista så kan man få ut något bra av det sen. Även om man är trött på alla lärare och deras stress och inlämningar och sånt som får en att må dåligt. Jag ska kämpa in i det sista nu även om det tar emot ibland jag ska göra det jag känner för med och ha roligt under tiden. Jag ska nå mina mål och göra det som jag vill nå och göra.

Man lever bara en gång så varför inte leva livet och njuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0