Onsdag

Nu är det bara två dagar kvar så är det helg! Man räknar typ ner hela tiden till allt som har med ledighet eller annat som inte har med skolan att göra. Idag har jag gjort klart etnologin och till och med min novell. Kan säga att många kommer nog tro jag hitta på den helt men det roliga är att mycket är faktiskt sanning och själv upplevt. Det är roligare att skriva och läsa om man tar med lite verklighet tycker jag. När jag började skriva var det typ en sida men jag kom in i värsta skriv flytet så det slutade med 5 sidor. Jag känner mig riktigt nöjd. Ska låta Anna få läsa den och se om hon skratta lika mycket som mig. Idag förutom att gjort läxor har jag varit i skolan och i kväll ska jag på power på gymmet. Mitt nya favorit pass.
Sen efter det ska jag slappa.

Imorgon blir det hemsk skoldag med två hål på två timmar styck. Sen på kvällen ska jag fixa en present till min bror som fyller år i helgen.

Fredag blir det skola och efter det ska jag förmodligen åka lite slalom och det hoppas jag blir av för jag är så sjukt sugen.

Lördag ska jag på möte på eftermiddagen och sen släkt kalas för min bror på kvällen.

Söndag blir det jobb och plugg dag.

Så nu vet ni min vecka!

Ha det bra
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0