Onsdag

Nu har snart halva lovet gott och vad fort tiden går! Hoppas allt är bra med de. Själv mår jag jätte bra lite seg men det överlever man. Idag tog jag sovmorgon och efter det åkte jag och simmade och det blev ett x antal längder. Det är faktiskt ganska skön att simma och det var sjuk längesedan jag simmade för min egen skull. Resten av dagen har jag gjort lite små saker och tagit det lugnt.

Imorgon ska jag och min bror ta bilen till mormor och morfar för att äta lunch. På kvällen kanske jag och Anna ska ses.

Fredag vet jag inte än exakt hur det blir.

Lördag ska jag till Göteborg och se på chess med Agnes. Sen beroende på när jag kommer hem på kvällen så kanske det blir lite kalas.

Söndag blir det jobb på morgonen som vanligt.

Nu ska jag kolla på tv.
Ha det bra

Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0