Onsdag 27 februari

Ännu en seg dag men vi har fått lite gjort. Det började med att vi hade handledarmöte i morses vilket gjorde att många frågetecken försvann. Sedan har jag och becka suttit i skolan och skrivit. Vi tog en paus vid lunch och hängde med Emma och Anna till stan och åt lunch. Just nu har jag skrivit lite psykologi men har kört fast så ska funderar lite ikväll och skriva klart den imorgon på håltimman. Ikväll ska jag slappa lite och sedan ska jag på power. Det börjar bli en liten tradition och gå på det varje onsdag det är så skönt och bra pass. Jag tycker det är roligt att köra olika styrkeövningar i olika serier med stång och vikter och då passar detta passet jätte bra. Så jag rekommenderar starkt att gå på det passet. 

 

För övrigt är det ganska bra är väl lite seg och trött men det var väl kanske ingen nyhet. Är även extremt trött på skolan och man skulle lätt kunna skita i allt plugg men dock vill man inte gå ut med IG så det är ju bara att göra allt man ska. Känner även för att göra värsta äventyret men vad vet jag inte än det skulle vara jätte roligt att göra värsta grejen jag känner inte för att ligga i en sol stol och sola utan göra något. En utmaning för en själv men samtigit något roligt. Men vad det skulle kunna vara kan jag inte sätta ord på. Vi får väl se vad man kanske hittar på.

 

/evve

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0