Onsdag

Denna dag började inte som jag ville. Jag försov mig och vaknade fem min innan Anna skulle hämta mig och att försova sig säger nog ganska mycket. Trodde först att klockan var kvart i så jag hade lite mer tid på mig så jag tog på mig i lugn och ro till jag kollade på klockan igen då var ju klockan inte alls kvart i när jag gick upp utan hel. Det är så jobbigt att komma igång då och man glömmer hälften man ska ha med sig och hela dagen blir förstörd. Idag blev det skola som vanligt och sen har jag gjort lite på mina inlämningar och om en stund ska jag dra mig mot gymmet. Får hoppa man får parkering idag! Ikväll ska jag bara slappa och sen lägga mig i tid så jag kan gå upp direkt när klockan ringer. Hemma hos mig får man inte har några ursäkter heller för min pappa kommer då direkt med en förklaring och man blir dumförklarad. Typ om man försover sig så är man lat och något mer som han sa. La inte det direkt på minnet för jag orkar inte alla hans förklaringar som jag själv inte håller med om. Han är en man med starka åsikter dock har han inte sin dotter med sig på dessa saker! Vi har ganska olika åsikter han och jag om vissa saker. Har även idag försökt ringa om ett sommarjobb men som vanligt svara ingen. Ska försöka imorgon med och då ska jag pricka tiden då personen är vid telefonen. 

 

Imorgon har jag en ganska lång sovmorgon tror den är till halv 12 om jag inte fattat fel. Efter skolan ska jag plugga lite och sen vet jag inte. 

 

 

Kan inte en snäll människa komma med lite blogg förslag det är så sjukt tråkigt att skriva vad man gör!!!! Skulle bli så grymt glad då:D 

 

 

/evve

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Din drömpartner och sen länka det på fb. ;)

2013-02-06 @ 19:31:52




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0