Söndag

Hoppas alla har haft en grym helg! Jag är väldigt nöjd med min helg. Den har varit väldig händelserik och skön. Igår kväll blev det mys hos min faster. Det är väldigt sällan nu för tiden det händer sånt. Vi åt god mat och sen kollade alla på melodifestivalen men då tog jag med mig Molly (farmors hund) och gick ut och gick istället för jag är så trött på melodifestivalen. Jag tycker bara Eurovision och finalen är helt okej att titta på.

Idag har jag ni varit och jobbat. Sen när mamma kommer hem ska vi åka ner till stan och fixa lite saker. Sen hade jag tänkt slappa och kanske ta en tur till gymmet senare ikväll. Det blev inget gym igår för såklart somnade Evve i typ 2 timmar och sen skulle vi åka. Nu tänker ni säker vilken dålig ursäkt.

Ne nu ska jag sätta mig i soffan lite.

Ha det bra!

Evve


Kommentarer
Postat av: Angie

Men guuuuud vad ni är lika! Urvacker hund!!

Svar: vadå lika?? vist är hon !!
Evvis

2013-02-03 @ 15:10:52
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0