The end of the week

Nu var det ännu en vecka över. En väldigt händelserik vecka skulle jag vilja säga. Dock kanske inte allt varit jätte roligt men nyttigt. Igår blev det träning och städning på morgonen. På eftermiddagen var det årsmöte i klubben och sen efter det blev det att ta bilen och köra hem fort föra att släkten var hemma för att vi skulle fira min bror med släkten.
Idag har jag jobbat och sen har jag varit ute och gått i solen med Johanna och sen har jag och Anna och Johanna tagit en bil tur och jag har även firat min lilla bror. Idag är det nog första söndagen på länge som man längtar efter måndag. Kanske är det för att det är ingen vanlig måndag utan det är 100 dagar till studenten vilket ska firas. Sedan på tisdag och onsdag har vi projekt dagar så då ska jag och min grupp kämpa på med vårat svin tråkiga projektet. Sen är det bara två dagar i skolan och sen helg igen! Så detta är ingen jobbig vecka mer än att jag har en konstig psykologi inlämning. Så det ser ut att bli en helt okej vecka sen vad som händer i helgen vet jag inte än.

Ne nu ska jag slappa lite och sen tänkte jag gå och lägga mig.

Hoppas allt är bra med er med!

Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0