Tisdag 12/2

Just nu sitter jag med datorn i knät och funderar på vad jag ska skriva. Men min fantasi är på noll just nu som vanligt. Men idag gick jag upp halv 7 endast för att få ha bilen idag haha. Det var hur längesedan som helst som jag gick upp så tidigt. Ska jag vara ärligt var det nog senast i somras då jag skulle till kusten och när jag fick ett morgon pass på jobbet. Efter att jag hade lämnat mamma på jobbet tog jag bilen hem och försökte somna om. Dock blev det inte så länge så jag gick upp och la mig i soffan invirad i en filt. Efter det tog jag och åt en rejäl frukost i väntan på att min bror skulle vakna. Efter ett tag vaknade han och jag lyckades få med han och göra ett par ärenden. Till slut hamnade vi på max och där blev det stor mat shopping vi bara pekade på vad vi kände för och sen betalade vi och åkte hem och åt. Fy vad mycket vi köpte vi var helt spy färdiga typ efter. Sen ikväll har jag lagat mat och sedan varit och kört ett tränings pass. Det fick bli armar för att jag kan knappt gå för jag har sådan tränings verk i hela vaden så jag går som en tant. 

 

Det är väl i stort sett vad min dag har bestått av. För övrigt har jag kommit in i ett bra tränings humör och vill typ inte göra något annat än att gymma ;) får se hur länge det håller i.

 

Ne nu ska jag gå och sätta mig i soffan istället. 

 

God natt

evve

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0