Tisdag

Det känns som det är helg idag typ en söndag eller något. Idag har jag och min grupp gjort projektarbete. Dock inte det roligaste men vi har i alla fall fått lite gjort. Resten av dagen ska jag slappa och kanske göra lite mer plugg. Kvällen igår och i natt var jätte bra. Vi var först hos becka med ett härligt gäng tjejer och sedan gick vi vidare till bogrens där vi dansade loss och träffade ännu mera folk. En riktigt rolig kväll vilja säga! Ni är så grymt roliga tjejer och helt underbara.

Hoppas alla mår bra själv är jag ganska trött har sovit jätte dåligt i natt men men man överlever. Jag hade i alla fall roligt och det är det viktigaste.

Kram
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0