Allt i en klump

Jag blir galen på alla lärare som bara slänger in alla grejer hela tiden. Vi läser liksom inte bara en kurs utan typ tusen stycken. Lärare är så inne i sina egna världar och tänker inte alls på oss elever. Tur att några lärare har liten annan syn så vi kan få till det bättre.

Idag blev det skola och efter så har jag gjort en inlämning och på börjat nästa.

För övrigt är det väl sådär det är mycket som snurrar i huvudet nu. Min förkylning verkar inte vilja ge sig helt och min hesa röst försvinner inte. Folk tror typ jag har gått i målbrottet och blir alldeles chockade när de hör mig. Men men det är bara lilla jag som är förkyld så inget att vara rädd för;)

Ne nu ska jag snart åka och hämta min bror och sen ska jag slappa och försöka lägga mig i tid.

Ha det bra!

Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0