Bloggtorka

Har du någonsin:
Dejtat två personer åt gången- faktiskt inte
Varit kär- JA
Varit deprimerad- Nej
Varit så trött att du somnat sittandes- Ja det har väl hänt några gånger
Brutit ett ben? Inte helt varit nära en gång istället blev mitt finger bara snett
Gjort nåt du ångrar? Tyvärr ja!
Hoppat Bungee Jump? Nej men skulle vilja göra det någon gång det samma med falskärmshoppning
Ljugit för någon du tycker om? Det kan väl ha hänt någon gång
Ätit en hel tårta? Ne är inte jätte fan av tårta
Gjort bort dig offentligt? Haha det har väl hänt
2012 har du:
Lärt känna en ny vän- Ja en hel del faktiskt!
Hur många barn vill du ha i framtiden- max 2
Har du några husdjur? Nej det enda jag har haft är akvarium med massor fiskar
Vill du ändra ditt namn- tanken fans väl men det var mest för att ingen säger typ Evelina till mig utan de flesta säger evve så varför inte heta det, dock är det inte så jätte fint!
Vad gjorde du under din förra födelsedag- Gick i skolan fyllde år på en måndag, blev bort rövad, åt massor gott!
Vilken tid vaknade du idag- 08.00
Vad gjorde du igår runt midnatt- Kollade på mobilen på top modell sverige
Någonting som du längtar till- Sommaren, Studenten, Han m.m.
Vad lyssnar du på just nu- Min extremt blandade spotify lista! Då menar jag verkligen blandat allt från skit till bra ;)
Om dig:
Vad är ditt fullständiga namn- Evelina Alma Karin Blom
Stjärntecken- Vågen
Grundskola- Heneskolan , Vasaskolan
Gymnasie- Västerhöjdsgymnasiet
Högskola- Har inte kommit så långt än
Hårfärg- Blont
Långt eller kort hår: mellan långt
Längd- 165
Piercingsar- Om öronen räknas så Ja
Höger eller vänster- Högerhänt
Operation- En lite då jag tagit bort leverfläckar
Bästa vän- Har många underbara
Sporten du spelar- Jag har simmat
DIN FRAMTID:
Vill du ha barn- Ja men inte än på ett par år
Vill du gifta dig- Ja någon gång i framtiden ja (vem drömmer inte om det)
Karriär i åtanke- Egen företagare någon gång i framtiden när jag har kunskaperna och det perfekta företags idéen.
TROR PÅ:
Dig själv: Oftast
Mirakel: Om det skulle inträffa så kanske ja
Kärlek vid första ögonkastet- Ja men jag tror inte på ett förhållande som blir officiell efter andra träffen.
Himlen- Nej
Änglar- Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0