Försöker vara duktig

Alla j*vl* måsten som finns hela tiden och skit. Man försöker och kämpar men ändå blir inte lasset mindre. Dock har jag in sett och jag blev väldigt glad att jag har typ inte alls många prov kvar utan istället inlämningar och det är skönt. Jag gillar inte prov det är hemskt!

Just nu har jag försökt undan röja lite plugg som typ etnologi, samhäll, multimedia. Jag har lyckats göra en hel del faktiskt. Sen har jag en psykologi inlämning jag inte riktigt fattar men får ta tag i den på måndag och lägga mer tid på det som jag fattar. Idag blev det en kort skoldag började åtta och sedan hade jag en lektion hål och sedan en lektion. Resten av dagen ska jag även idag träna och sen ska jag och min bror försöka slänga i oss lite mat innan det. I kväll ska jag slappa framför tv:n hade jag tänkt. Dock vet jag inte vad den har att erbjuda men det finns alltid något.

Skulle vara tacksam för lite mer idéer om ni känner för det och ställ frågor vet jag så får vi se vad jag svara på!

/evve

Kommentarer
Postat av: Angie

Jag önskar ett inlägg som ska vara "min drömkille"!! :D

Svar: haha det önskar såklart du ja ;)
Evvis

2013-01-24 @ 20:03:13
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0