Fredag och helg!

Hoppas alla mår bra! Min förkylning är snart borta och imorgon hade jag så smått tänkt börja träna lite. Måste komma igång nu igen ska ju bli värsta fittnes kvinnan man mår mycket bättre om man tränar vilket jag gillar. Idag blev det en kort skoldag och efter det tror jag och Anna en lunch på stan och sedan kollade vi lite på stan. Sedan åkte vi runt i Skövde och sen hämtade vi hennes bror. Efter det så åkte jag och mamma till mormor lite. Nu ska jag snart äta och sen blir det en tur till Anna då vi hade tänkt hitta på något.

Imorgon blir det tränar och styrelse möte på morgonen och sen träning.

Söndag vet jag inte än vad jag ska göra kanske åka skidor om jag känner för det.

Ne nu ska jag snart äta så ha det bra.

Skickade men en bild på dagens outfit för en gång skull: linne från ?, svarta byxor från tiger , lång vit kofta från elvine, armband från pandora, örhängen från Thomas SABO.

/Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0