Lite fel

Just nu sitter jag som stöd för becka på högskolans bibliotek. Det känns väldigt stört att vara här, har aldrig varit här förut. Idag har det varit skola som vanligt och som jag skrev innanför jag med becka nu. Vi ska så fort hon är klar åka hem och då ska jag försöka plugga lite och eventuellt träna. Det hänger på om jag får ta på bil eller inte. Skulle bokat pass och hängt på Agnes men såklart var båda passen fullbokade så jag orkade inte ställa mig i kö.

Resten av veckan blir:
Imorgon- skola , plugg
Fredag- kommer några av tjejerna hem till mig så ska vi äta och lite så.
Lördag- vet inte än på dagen, kvällen ska jag träffa Agnes
Söndag- uppstart av sim och lek, dagen vet ej, kvällen vi med Anna , becka och Emelie.

Ser ut som en underbar helg!

/Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0