Livet är som en berg och dal bana ena dagen går det upp och allt är bra och andra dagen går det ner och allt är skit

Själv skulle jag nog säga att jag är på är upp sakta men säkert. Dock är jag fortfarande sjukt trött skulle åkt och tränat men det får jag ta imorgon. Har även räknat ut hur mycket jag tjänat förra året och skatter och skit. Tur man har mamma som hjälper en ,vad som går in på kontot har jag koll på men det som dras innan vid namn skatt har jag nada koll över. Men det får lösa sig sen när det är dags för deklarationen.

Idag ska jag göra det jag känner för på dagen och ikväll blir det pims med några tjejer. Hoppas på en grym dag! Men just nu skulle jag bara vilja sova;) Ne nu ska jag ta mig i kragen innan jag somnar.

Ha det bra!!

/evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0