Lördag

Jag kan idag efter lite tänkande att mina vänner är väldigt trötta av sig på kvällarna!! Haha! Idag har jag varit på tränar möte och styrelse möte vilket gick väldigt fort för en gångs skulle. Kom precis hem från lite tränande blev ben mage och lite rygg. Det känns så skönt att man kan börja nu igen efter förkylningen som nästan är ur kroppen. Ikväll ska jag slappa! Imorgon ser det just nu ut som att mina planer får strykas och bytas ut mot plugg måste skriva klart en rapport och sedan en redovisning så får se vad jag mer hinner.

Jag har även börjat få lite idéer på vad jag ska göra jag ska söka till konditor delen då jag läst till ämne om jag kommer in och känner för det så kör jag på det om jag inte känner för det ska jag typ försöka jobba lite och sedan kanske läsa matte C och lite så. För jag har inte en enda aning om vad jag vill bli så det känns ganska bra och då kan jag jobba ihop lite pengar ( om man nu då lyclas få jobb) och bo hemma och sedan flytta och börja plugga. Vill liksom inte hoppa på något bara för att bli något så jag ska fundera på vad jag vill och om jag tar ledigt ett år eller halv år får vi se men max ett år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0