Nu vecka nya möjligheter!

Idag började jag halv tolv och slutade 3. Ganska skön dag dock lite sega lektioner. Det är bara måndag idag och man längtar redan efter helg igen! Man märker typ hur skoltrötta alla börjar bli men nästa vecka börjar vår sista termin på gymnasiet och det är inte alls långt kvar till studenten. Sol tur är försvinner några jobbiga kurser och byts ut mot lite andra kurser dock får jag inte mindre antal än nu men jag tror sista termninen kan bli bra det som kan bli jobbigt är nog projektet. Min grupp har nog skolans roligaste ämne eller inte vi ska typ jobba om hur man kan läsa en inrikes konflikt och vi har begränsat oss till Syrien. Fattar ni vad segt! Och tänk om konflikten blir löst innan vi är klara då är ju vårat arbete bara att slängs i soptunnan. Det hoppas vi inte på!
Resten av kvällen ska jag nu laga mat och sen ska jag få lite plugg gjort.

Imorgon blir det skola och sedan gym efter och sedan plugg.

/Evve

En trött Evve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0