Söndagar

Söndagar kan vara så grymt sköna ibland men idag känner jag att jag har lite panik för det är skola imorgon! Jag är inte alla pepp vill ha mer ledigt och sen börjar mitt nya schema nu då jag har förlorat halva mon underbara sovmorgon och sen har jag en dag med 4 timmars håll uppdelat på två. Antar väl att det är bara att kämpa på det sista nu det är ju typ bara 136 dagar kvar nu eller något.

Hoppas alla hade en bra lördag. Själv hade jag en mysig lördag med mycket prat och skratt.

Idag vet jag inte vad som händer än kanske ska träna och även försöka plugga lite.

/Evve

Snälla ge mig förslag på vad man kan skriva om!!!! Har blogg torka om ni inte märker det, skriver typ samma hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0