Studnetdagen outfit ?

Jag håller just nu på att börja fundera lite på vad man ska ha på student dagen. Jag har skippat pumps helt för jag inser att mina fötter kommer inte palla det och man vill ju liksom inte ramla på utspringet ;) Så jag har fått för mig att jag ska ha rosa låga convers men om jag ska ha lite mörkare rosa elr lite mer ljus rosa vet jag ej. Sedan det där med vi klänning är inget som jätte lockar mig men det hör till. Jag har även där bestämt mig för att jag ska ha en klänning med band så att den verkligen sitter på. Man vill vara snygg men ändå kunna göra vad som helst. Här kommer lite ideér jag har dock var dessa klänningar det snyggaste jag hittade .
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angie

Du kan få min vita dress jag hade på utspringet på min student- endast använd där & då o från La Rami. Var ju lik dom du la upp nu!

Svar: Den var ju fin , håller på och letar efter någon billig men fin. Det skulle kanske gå!
Evvis

2013-01-19 @ 23:27:15
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0