Tisdag

Hola amigos!

Vad längesedan det var man hade spanska! Men men tur man inte har det längre när man har massor annan skit. Idag har jag varit i skolan på dagen sedan åkte jag och Anna och köpte fika som vi åt upp hem hos mig. Sen så blev det slapp och så tänkte jag träna men när jag kollade i väskan såg jag min psykologi bok och kom på att jag måste börja på den så det sket sig totalt med tränandet. Det blev plugg istället ända till halv 9. Sen fick jag slänga mig iväg till Anna för att låna hennes skrivare väldigt snällt av henne. Sen duschade jag och tillslut hamnade jag i soffan framför tv: n men då visade det sig att det var bara skit på den eller program man redan sett. Så jag ska väl snart gå och lägga mig.

Det var min tisdag det!

Ha det bra!
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0