Väntan

Idag har jag haft en lektion och ska ha en till som börjar om en halv timma. Vi har jätte många inställda lektioner så man har enorma hål. Vilket jag inte gillar vill hellre vara hem eller göra något annat. Har nu försökt få min psykologi inlämning att närma sig klar. Så man få så lite som möjligt att göra nästa vecka. Sen har man det där hemska projektet också som man måste sätt igång med. Det är hemskt!

Funderar på att kanske ta bilen i helgen och åka iväg någonstans här runt och åka skidor. Får väl kollar runt lite vem som har bäst att erbjuda och sedan om jag kan få med mig någon.

Ne nu ska jag plugga lite till och sen ska jag gå på min sista lektion och sen hem.

Ha det bra!

Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0