Hade tråkigt i väntan på jobb

Vad har du på dig?
Min snygga jobb outfit bestående av badvaktslinne och adidas short.

Hur mår du?
Jag är väldigt trött och seg men kanske inte så konstigt när familjen väckte mig för att de skulle dra till kusten.

Vad önskar du just nu?
Att jag hade någon att mysa med och att jag hade flera miljarder på kontot så jag skulle kunna bjuda mina vänner på massor roligt och sedan så jag kan köpa en grym bil( är trött på att åka buss).

Vad har du ätit idag?
Än så länge bara frukost ska snart äta mormors köttfärslimpa.

Vad ska du göra imorrn?
Jag ska jobba på dagen och efter jobbet ska jag träffa några av mina underbara tjejer.

och på söndag?
Då är jag nog förmodligen på kusten om allt blir som jag tänkt.

Senaste köp?
En sladd som gör att jag kan koppla in min mac med tv och ett par lofers

Vad skrattade du senast åt?
Jag skrattar varje dag men något extremt var väl i lördags kväll då jag vaktade poolen i Hjo under beachpartyt.

Vad grät du senast åt?
Ingen aning faktiskt, detta låter nog konstigt men det är inte alls ofta jag gråter.

Vad läser du just nu?
Jag började ca ett år sedan på Steve Jobs bok men har fortfarande inte läst ut den än. (Jag ska men tiden och orken finns inte riktigt men hans barndom var intressant).

Senast sedda film?
”The host” fick tips från Anna igår att jag skulle se den men stängde av efter en kvart då jag insåg att detta inte alls var en film för mig.

Vilken svordom använder du mest? Jag svär typ hela tiden och ja jag vet att det inte är fint men hellre att man säger fan och helvete än bananskrutt och skit. Men jag säger nog mest fan och jävlar.

Vem var den senaste som ringde dig?
Min mamma

senast 3 inkomna sms?
Är från Agnes och Anna och de stannar i mobilen.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Samhäll A-C, Webbdesign och massage.

Vilken är din favoritfrukt?
Jag gillar nog all frukt skulle jag vilja säga så tråkig var jag. Men grekisk vattenmelon eller typ stenhårda söta nektariner mums!

Vad är du rädd för?
Fåglar, mörker, åska (om jag sitter själv), döden

En person du tycker är snygg?
Måns Zelmerlöw ;D

Blir du lätt svartsjuk?
Ne det skulle jag inte säga

Din favoritkaraktär ur en serie?
Shara Jessica Parker

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? Angelica min kusin

Vilket språk hade du velat lära dig?
Kinesiska och flytande Spanska (kan bara lite)

Vad för sorts killar faller du för?
Haha detta har mina kompisar många gånger tjattat om och de verkar veta exakt hur en evve kille är. Men en som är snäll, omtänksam och välklädd(med det menas en som tänker lite på hur den klär sig och gärna stilrent). 

Vart vill du åka just nu?
USA, London (ska ju dit snart), Borabora, Karibien

Vad önskar du dig i studentpresent? En Macbook pro (vilket jag fick), Flytta hemifrån saker och smycken. Jag önskade mig speciellt av mamma och pappa ett mina från dem och de fick välja själva och jag fick en jätte fin pandora ring med en briljant i. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0