lite annat än bara om min dag


Vad gör dig glad?  - Människor som är glada och positiva saker
Vad gör dig ledsen? 
Vad vill du helst göra i framtiden?Det är något jag inte har svar på än, jag vill i alla fall jobba med något som jag är intresserad av och som kan hjälpa andra, sedan träffa min dröm kille och senare skaffa barn
Vad önskar du att du slapp göra? Gå igenom jobbiga saker och slösa energi på onödiga saker
Vad vill du ha nu? En kille som gillar mig för den jag är och en som man kan lita på!
Vad längtar du till?  London, framtiden 
Vad tycker du om dina betyg?  Helt okej, men jag borde vara nöjd över det jag har presterat 
Vad ångrar du i ditt liv?  
är det bästa som hänt dig?  Vad svårt det finns så mycket, typ körkortet, min underbara familj, studenten, balen, alla resor med mera....... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0