Borde sova men vill inte!

Hej!

Hoppas ni har det bra! Själv mår jag faktiskt bra och livet rullar på. Idag har jag varit i Karlsborg en sväng med mamma och pappa och sedan nu ikväll har jag träffat Anna och Erica. En väldigt lugn och skön dag skulle jag vilja säga.

Imorgon blir det jobb skulle först bara ha upprop för simskolebarnen men fick igår ett samtal om att jag skulle få hoppa in som banvakt så jag tackade ja. Är inte banvakt förens om 3 veckor egentligen men vad gör man inte om man blir erbjuden jobb liksom. Så det blir en heldag på bade i Hjo imorgon så hoppas på bra väder dock ser det just nu inte så lovande ut. Men det kan ju hända mycket på några timmar som tur är.

Ne nu måste jag verkligen sova!

Ha det bra
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0