!

Ögonfärg?
Gröna

Spelar du något instrument?
Tvärflöjt i 4 år sen tröttnade jag för jag ville spela som jag vill och inte exakt efter noterna!

Dina första tankar när du vaknar?
Fy jag vill inte gå upp så här tidigt!

Vart befinner du dig just nu?
I vardagsrummet

Biter du på naglarna?
Nej tänker bara på alla basiler som kan finnas

Vem vet mest om dig?
Mamma ,Anna och Rebecka

Vad vill du ha just nu?
En skön säng, ett leende som gör en själv så sjukt glad

Rädd för?
Fåglar och att dö

Vill du gifta dig?
Självklart ska bara hitta the man först

Kommer du överens med dina föräldrar?
Oftast även om jag ofta tycker olika mot vad de tycker

Din hårfärg?
Blond med lite bruna nyanser (helt naturlig hårfärg)

Vad ska du göra idag?
Slappa framför tv:n för det var längesedan jag gjorde det och vara taxi

Vad ska du göra i morgon?
Göra en grund plan inför de tre kommande simskoleveckorna och gå på min brors sista skolavslutning på vasa.

Vad sover du i?
Shorts och linne

Något som får dig att mysa till lite?
Mysigt sällskap och om man är på bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0