Lördagen innan balen

Fy vad trött jag har varit det senaste. Det tar på krafterna att ta studenten! Nu har jag snart fått ordning på min nya dator dock har jag lite nya snabbkomandon att lära mig efter som den inte har samma som de tidigare datornerna jag har haft. Än så länge kan jag säga att datorn är värt varenda öre jag älskar den och allt är så smidigt och lätt och den sammarbetar smidigt med min mobil med! Jag är lite små kär. Idag ska jag fixa lite saker som typ naglarna och lite grejer som vi ska ha innan vi åker imorgon och sånt. För imorgon är det dags för balen och det känns typ konstigt för jag har inte fattat hela den här student grejen och att det händer mig. Vi får väl se när jag inser det. Så idag blir det inget speciellt som ska göras just nu känner jag bara för att lägga mig i solen och sova. 
 
Igår så var jag med min kusin på morgonen och vi fixade lite saker sen så var vi hos farmor och farfar en sväng innan jag körde henne till stationen. Fick köra en betels bubbla igår det var lite fränt! Även en sådan jag ska åka i till balen fast då en som man kan åka ner cabbat i. Sen åkte jag och pappa och köpte min dator som jag satt fast klistrad framför hela kvällen. Jag älskar att sitta och pilla med teknikprylar och jag är nog inte som många andra tjejer som typ ger upp om något krånglar eller blir fel för då löser jag problemet och ofta lyckas jag. Jag ser nog inte ut som någon tekniknörd men det bor allt en liten inom mig. 
 
Jag hade tänkt lägga in mer student bilder men blogg appen i mobilen har inte velat sammarbeta med mig så det kommer när jag har lärt mig hur man får upp bilder från iphoto till bloggen ;) haha
 
 
Ha det bra
kramar
evve
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0