dagarna bara flyger iväg!

Nu var snart ännu en lördag över och nästan en hel helg. Det är nästan lite deppigt för förra veckan ville man liksom att det skulle bli måndag för att det var en speciell måndag och sedan var inte skolveckan så långt. Men jag kan säga att imorgon kommer det inte vara någon längtan till en ny vecka. Idag har jag varit och kört ett hårt pass på gymmet började med 20 min löprunda blandat med power walk i extrem lutning och högt tempo. Sedan blev det styrka hela kroppen. Jag skakade och svetten bara rann efter när jag var klar. Det är sånt som får en att känna att man verkligen har tagit ut sig. Jag har inte så många gånger känt när jag tagit ut mig att svetten har runnit så eftersom jag har tränat i vatten där man är blöt automatiskt. Men skakande kropp det har jag känt på tro mig efter alla härliga mjölksyre pass vi hade. Det var det bästa jag viste och ville helst ha det minst en gång i veckan alla i min grupp tyckte jag var störd. Det var härliga tider det som man ibland saknar och ibland inte. Efter gymmet har jag bara slappat och gjort det jag har känt för. Senare sen på kvällen tog vi bilen ut till mormor och morfar för lite mat. Det var smarrigt det både jag och min bror var lata och orkade inte laga mat så det var perfekt. Just nu sitter jag hemma igen framför tv:n. Ska nog gå och packa väskan till jobbet imorgon så man kan sova 5 min längre. Dock kommer jag bli tvingad till att kolla på vasaloppstarten så det sket sig. 

 

Imorgon blir det som alla andra söndagar jobb på morgonen och sedan lite plugg på dan. 

 

Hoppas alla mår bra! Jag är väldigt shopping sugen även faste det inte var så längesedan man brände pengar. Jag är sugen på en ny vår jacka och sedan ett par byxor. Jacka ska jag nog inför skaffa snart med mamma dock vet jag inte riktigt vad jag vill ha för någon men hittade en fin på svea när jag var i Göteborg sist. Så det kanske för bli en tur dit med mamma. Föresten min kusin smsa mig förut och skrev att hon satt och mumsade på underbar mat på mitt favorit ställe nämligen Palace i Göteborg. De har så sjukt god mat där jag älskar deras nötkött med klyft potatis och hemma gjorda béarnaise och sedan deras fisk gryta ska vi inte prata om hur god den är. Det är färska råvaror och goda smaker! Så om ni inte ätit där ta med den stora plånboken och gå och ät där. Jag kan ju säga till dig min kära kusin om du läser detta att jag kommer snart till dig och då ska vi käka en brak middag där bara du och jag! Så det är lika bra att du bokar upp det nu för rätt som det är kommer jag!

 

Ne nu ska jag packa väskan och sedan dra mig mot den underbara sängen.

 

Kramar

evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0