del 2:

Vad är ditt bästa tränings tips?

Svar: Gör det som du tycker är rolig och variera egen träning med pass. Sedan försök träna minst 2 gånger i veckan. Du kan liksom en dag köra ben och mage och sen den andra armar bröst och rygg och sedan en dag gå på ett pass som ex. power eller spinning.

Vilka tre affärer är din favorit affärer och vilka är dina tre "sämsta"? Och varför?

Svar: Favoriter- jag har många men kanske typ, Gant, JC (byxdelen), Twilfit. De är mysiga och man får bra hjälp jag älskar när man får den hjälp man behöver.

         ”Sämsta” – Ginatricot, KappAhl, Bikbok. Jag har inte fått bra intryck av affärerna och man får inte bra hjälp. Jag måste ha hjälp när jag ska köpa något vet inte varför det har bara blivit så för personalen kan verkligen plocka fram det man behöver och beskriver att man vill ha. Sedan köper till alla kläder där och det har så mycket samma vilket gör att halva Sverige går runt i likadana kläder. Jag gillar inte att gå runt i samma kläder som andra.

Vad skulle du köpa om du fick 30.000 i handen och var tvungen att handla upp det direkt?

Svar: Jag skulle nog gå och köpa en mullberry väska tror jag en mörkbrun lite större modell kommer inte ihåg vad modellen heter men det är inte den där alexi eller hur det stavas. Om något skulle bli över skulle jag få och köpa ett par skor också eller flera.

Nämn något som är bland det vidrigaste du vet?

Svar: disktrasor, offentliga toaletter, vara klening om händerna värsta i lands svaren men om det skulle vara något mer viktigt skulle det nog vara krig och våld.

Nämn 3 saker du tycker är viktigt livet!

Svar: Vänner, Kärlek, Familj

Vilket är det bästa ute stället i din stad?

Svar: Jag har bara varit på Pim´s, Husaren och Bogrens alla tre är bra men Pim´s är mer sitta och prata och ha mysigt medans de två andra är mer dans. Jag tycker alla har sin grej som gör de bra.

Var har du köpt den blåa skjortan du la upp outfit bild med?

Svar: Den är köpt inne på NK och dam Gant delen.

Vad händer i påsk? 

Svar: Menar du påsklovet? Så ska jag till vann spa med Johanna och Anna. Sedan ska jag fira några släktningar och sedan vet jag inte mer , kanske umgås med minaunderbara vänner.

Vad gör dig glad?

Svar: Vänner och kärlek 


Vad önskar du dig på din student?

Svar: Jag har väl lite idéer men jag vet inte om jag ska önska mig det: men kanske ett halsband med ett guld hjärta, en kitchenaid, macbook pro (min mor och far har typ ockuperat min egna hemma dator) , en gryta från le creuset och lite annat.

Från säker källa har jag hört att du ibland kan vara lite blyg och fundera väldigt mycket. Hur gör du för att överkomma detta då jag har lite samma problem?

Svar: Jag tror jag vet vem källan är  ingen lura mig det finns något som heter ip adress;) Jag är lite blyg och funderar väldigt mycket och det är sån jag är. Min blyghet är nog det jag har lättat att handskas med och ju äldre jag blivit desto mindre har det problemet blivit. Men man får typ bara tänka bort blygheten och tänka på vad som kan hända om man skippar den. Jag är ofta till en början blyg men så fort det känns bra släpper det helt. Ibland får man göra saker även om man skulle vara blyg man får bara försöka tänka bort det. Sedan med att man funderar väldigt mycket jag har inte kommit på någon lösning själv man får väl bara försöka att hålla funderingarna på den positiva sidan så gör det inget men så fort man kommer in på att det är negativt så tar mycket stopp. Så försök bara tänka positivt och inte på konsekvenserna utan försök fundera på något annat. Dock är inte det de lättaste ska jag få med ge.

Den där bruden Anna verkar vara en skön prick! Hur träffade du henne?

Svar: Hon är riktigt skön den där bruden! Vi hamnade i samma klass på gymnasiet och första året träffades vi lite och så men andra kompisar. Sedan i slutet av ettan började vi träffas mer och mer och sedan i tvåan fortsatte det och väldigt snabbt  började vi umgås väldigt mycket och kom överens jätte bra även om vi är väldigt olika. Vi hänger typ jämt med varandra och har sjukt roligt ihop och vi har gjort så sjuk mycket galna och roliga saker ihop och ska göra massor mer. 

Hur ska du göra nu efter gymnasiet? 

Svar:Jag ska söka utbildningar och just nu är jag inne på arbetsterapeut. Sedan ska jag nog söka lite jobb och se vad jag får och känner för. 

Nämn en låt som alltid får dig att vilja dansa! 

Svar: även om den är jätte ut tjatad så får man dans glädje av den "don´t you worry child" och sedan "rattel". Kommer inte på någon mer för tillfället. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0